20 / 05 / 2022

Publicitate contextuală cu CTR peste 10% în YandexDirect

Cuvânt în titlu și text.

Darim - CTR = 4.03%

vânzare - 3.23%

reducere - 2.98%

cadou - 2.90%

ieftin - 2.82

disponibil - 2.26

ieftin - 2.02%

gratuit - 1.94%

Unii experți spun că aceste cuvinte sunt garantate pentru a ridica CTR de anunțuri. Există un pic de adevăr în acest lucru, dar merită să acordați atenție următoarelor trei aspecte principale.

Pe «cuvinte-magneți» vin utilizatorii cu un interes slab în produs. Obține o tona de trafic nu destul de potrivit - ai nevoie de ea? Singura excepție este campania cu cota, în cazul în care prețul ieftin este principala condiție a transferului.
Momeala cu discount și cadourile nu funcționează în toate nișele. Ar fi o prostie să facem publicitate, de exemplu, „echipamente ieftine pentru industria grea”. Există și alți indicatori importanți pentru consum. Sau un produs unic, cu care consumatorii nu au nimic de comparat, iar valoarea sa este luată în considerare în al doilea rând. Practic, aceste lucruri funcționează în B2C, excelent - cu bunuri premium. Pe iPhone 6 cu o reducere de 50% va mușca cu siguranță «grămadă» de oameni, CTR va decola, dar care va fi întoarcerea?

CTR-ul ridicat nu este egal cu vânzările ridicate. Acest lucru depinde de următorii pași ai pâlniei - oferte pe pagina de destinație și activitatea managerilor (sau termenii de comandă și livrare în magazinul online). Luați în considerare revenirea la nivelul ROI a întregii campanii de publicitate - dacă reducerile și cadourile plătesc. În primul rând - costul unui plumb - cât de mulți bani ați cheltuit pentru a obține un apel, o vizită sau o aplicație din publicitate.

Este necesar să se evidențieze 3 puncte principale, care influențează clickabilitatea anunțului în YandeksDirect.

1) Acces precis la publicul țintă. Aceasta este problema minusing în special și curățarea campaniei publicitare de la non-țintă «zgură» în general. Există, desigur, cazuri în care giganții se află pe cereri nealocate pentru branding. Dar aceasta este o poveste separată)

2) Apariția exactă a interogării în antet. Acesta este primul lucru pe care utilizatorii îl acordă atenție. În plus, directorul evidențiază cheile din titlu, text și link-uri rapide.

3) Beneficii sau declanșatoare. Analizăm ceea ce este important pentru public la această solicitare specială (din nou, argumentul în favoarea realizării de anunțuri pentru fiecare nevoie). Prețul, capacitatea de a cumpăra pe credit sau un anumit produs este disponibil. Facem o ofertă clară, concretă, fără abstracții (calitative, cele mai bune, cele mai mici prețuri).









Comanda