20 / 05 / 2022

H1 și Title- ce ar trebui să fie și ce au în comun?

Cum ar trebui să fie, la fel sau diferit - nu prea mare diferență. Dar ar trebui să ia în considerare mai multe aspecte importante.

H1 și titlul trebuie să aibă puncte comune de intersecție

Dacă titlul este despre un lucru și titlul este despre celălalt, atunci este mai dificil pentru motorul de căutare să determine relevanța paginii sub anumite chei. Utilizatorii nu vor înțelege întotdeauna. Cu alte cuvinte, nu ar trebui să le prescrie destul de diferite.

Luați în considerare exemplul magazinului online de haine franceze din Chișinău. Cuvinte cheie: Magazin online de haine franceze, haine din Franța, haine franceze, etc

Titlu: Magazin online de haine franțuzești în Chișinău. Cumpara haine din Franța - Lanvin

H1: Bine ați venit pe site

Aceasta este o variantă neoptimă, deoarece nu există interogări cheie promovate în H1. Este important să scrieți acest salut în textul de pe pagina de pornire.

H1: Îmbrăcăminte de marcă din Franța

Deja mai bine, deoarece etichetele sunt traversate de cheia «haine din Franța», dar această cerere nu poate fi printre principalele, introduse de utilizatori.

H1: Magazin online de haine franceze Lanvin

Titlu bun - include interogarea de bază și nimic inutil.

După cum puteți vedea, nu este necesar să faceți același titlu și H1, dar este important ca acestea să se intersecteze.

Titlul și H1 sunt vizibile pentru utilizatorii de Internet în diferite etape ale site-ului

Titlu – utilizatorul vede chiar înainte de trecerea la o resursă web. Antetul H1 – este vizibil pentru utilizator atunci când a introdus deja pagina site-ului.

Prin urmare, este mai bine ca H1 să fie scurt, descriind la maxim esența paginii și scopul acesteia. În ceea ce privește titlul, în plus față de conținutul interogărilor cheie, această etichetă ar trebui să motiveze utilizatorul să migreze. În caz contrar, este posibilă optimizarea relevanței textului, dar nu și optimizarea conversiei în tranziții și, în consecință, să fie mulțumit doar cu o parte din trafic.

De exemplu, secțiunea de scule electrice de pe site-ul materialelor de construcție

H1: Scule electrice

Titlu: Cumpara scule electrice cu transport maritim în Moldova

În acest caz, cuvântul «cumpărare» solicită acțiune, iar «livrare în Moldova» elimină o serie de întrebări de interes pentru utilizatori înainte de clic.

Subiecte de informare: Cum să brodeze o cruce

H1: Cum să traversezi Stitch

Titlu: Cusătură încrucișată: Procesul de broderie și sfaturi pentru începători cu fotografii și videoclipuri

«Procesul de broderie și sfaturi pentru începători» nu numai extinde setul de interogări cheie, dar, de asemenea, crește probabilitatea de tranziție. Persoana care caută răspunsuri la întrebarea «cum să brodeze o cruce», implică doar includerea de sfaturi de la fotografii și videoclipuri, fără a include toate acestea în cererea sa.

Să repetăm, în cele din urmă nu este atât de important dacă H1 și titlul vor coincide sau vor diferi. Multe depind de tipul de pagină, tipul de cerere și așteptările dumneavoastră. Luați în considerare detaliile descrise mai sus, consultați rezultatul interogărilor interesate, abordați problema cu bunul simț.









Comanda