Cum ar trebui să fie, la fel sau diferit - nu prea mare diferență. Dar ar trebui să ia în considerare mai multe aspecte importante.
H1 și titlul trebuie să aibă puncte comune de intersecție
Dacă titlul este despre un lucru și titlul este despre celălalt, atunci este mai dificil pentru motorul de căutare să determine relevanța paginii sub anumite chei. Utilizatorii nu vor înțelege întotdeauna. Cu alte cuvinte, nu ar trebui să le prescrie destul de diferite.
Luați în considerare exemplul magazinului online de haine franceze din Chișinău. Cuvinte cheie: Magazin online de haine franceze, haine din Franța, haine franceze, etc
Titlu: Magazin online de haine franțuzești în Chișinău. Cumpara haine din Franța - Lanvin
H1: Bine ați venit pe site
Aceasta este o variantă neoptimă, deoarece nu există interogări cheie promovate în H1. Este important să scrieți acest salut în textul de pe pagina de pornire.
H1: Îmbrăcăminte de marcă din Franța
Deja mai bine, deoarece etichetele sunt traversate de cheia «haine din Franța», dar această cerere nu poate fi printre principalele, introduse de utilizatori.
H1: Magazin online de haine franceze Lanvin
Titlu bun - include interogarea de bază și nimic inutil.
După cum puteți vedea, nu este necesar să faceți același titlu și H1, dar este important ca acestea să se intersecteze.