20 / 05 / 2022

Publicitatea pe Internet - instrumente care stimulează vânzările

Ce probleme poate rezolva publicitatea pe Internet?

  • Lupta împotriva concurenței;
  • Atragerea publicului țintă;
  • Promovarea brandului pe Internet;
  • Formarea unei imagini pozitive a companiei;
  • Asigurarea unui nivel ridicat de servicii;
  • Creșterea numărului de vânzări;
  • Deschiderea de noi piețe;
  • Posibilitatea introducerii pe piață a unor produse noi.

Prin utilizarea unui astfel de instrument, cum ar fi serviciile de publicitate pe Internet, este posibil să se realizeze cele mai înalte obiective și să se obțină rezultate ridicate.

Tipuri de instrumente de publicitate care pot rezolva sarcinile de mai sus.

Până în prezent, publicitatea în rețea este reprezentată de următoarele tipuri:

  • publicitate pe rețelele sociale;
  • publicitatea contextuală;
  • publicitate pentru motoarele de căutare;
  • publicitatea virală;
  • publicitate teaser;
  • banner și publicitate media.

Publicitatea pe rețelele sociale a devenit populară în rândul utilizatorilor. Multe dintre ele sunt mai loiale recenziilor și opiniilor despre companie, produse și servicii. Utilizarea corectă a publicității în rețelele sociale permite promovarea brandului și construirea unei imagini pozitive a companiei.

Publicitatea contextuală este una dintre cele mai eficiente variante de publicitate online. Cu ajutorul său, puteți obține o creștere a vânzărilor, puteți atrage vizitatori vizați pe site-ul agentului de publicitate. Marele avantaj al publicității contextuale este direcționarea acesteia - un accent orientat pe interesele publicului.

Publicitatea pe motoarele de căutare este un tip de publicitate contextuală. Specificitatea acestui tip de publicitate este că alegerea anunțurilor afișate este determinată de cererea de căutare a utilizatorului.

Principiul de bază al publicității virale este diseminarea gratuită a informațiilor «de la utilizatorul de internet la utilizatorul de internet». Cel mai adesea, ca mediu publicitar în acest caz, sunt videoclipuri sau conținut grafic – imagini luminoase, benzi desenate, de-motivatori care nu se concentrează pe conținutul publicitar și perceput de public în mod pozitiv.

Publicitatea teaser este oarecum similară cu publicitatea media - aceleași module de publicitate grafică, completate de conținut text. Dar textele pentru teasere sunt alese în mare parte provocatoare, ca să spunem așa, «la limită», ceea ce reduce semnificativ clickabilitatea lor. Iar atitudinea generală față de acest tip de publicitate nu este prea favorabilă. Cu toate acestea, în unele cazuri, teasere sunt destul de potrivite pentru proiecte promoționale cu buget redus.

Publicitatea media și banner, chiar dacă este implementată corespunzător, poate aduce rezultate excelente pentru afaceri la costuri reduse.

Puteți utiliza o aplicație cuprinzătoare de instrumente de publicitate sau puteți alege, de exemplu, servicii pentru publicitate contextuală. Alegerea ar trebui să depindă de obiectivele și obiectivele stabilite pentru compania dvs.









Comanda