Ce probleme poate rezolva publicitatea pe Internet?
- Lupta împotriva concurenței;
- Atragerea publicului țintă;
- Promovarea brandului pe Internet;
- Formarea unei imagini pozitive a companiei;
- Asigurarea unui nivel ridicat de servicii;
- Creșterea numărului de vânzări;
- Deschiderea de noi piețe;
- Posibilitatea introducerii pe piață a unor produse noi.
Prin utilizarea unui astfel de instrument, cum ar fi serviciile de publicitate pe Internet, este posibil să se realizeze cele mai înalte obiective și să se obțină rezultate ridicate.
Tipuri de instrumente de publicitate care pot rezolva sarcinile de mai sus.
Până în prezent, publicitatea în rețea este reprezentată de următoarele tipuri:
- publicitate pe rețelele sociale;
- publicitatea contextuală;
- publicitate pentru motoarele de căutare;
- publicitatea virală;
- publicitate teaser;
- banner și publicitate media.
Publicitatea pe rețelele sociale a devenit populară în rândul utilizatorilor. Multe dintre ele sunt mai loiale recenziilor și opiniilor despre companie, produse și servicii. Utilizarea corectă a publicității în rețelele sociale permite promovarea brandului și construirea unei imagini pozitive a companiei.
Publicitatea contextuală este una dintre cele mai eficiente variante de publicitate online. Cu ajutorul său, puteți obține o creștere a vânzărilor, puteți atrage vizitatori vizați pe site-ul agentului de publicitate. Marele avantaj al publicității contextuale este direcționarea acesteia - un accent orientat pe interesele publicului.
Publicitatea pe motoarele de căutare este un tip de publicitate contextuală. Specificitatea acestui tip de publicitate este că alegerea anunțurilor afișate este determinată de cererea de căutare a utilizatorului.