20 / 05 / 2022

Principalele caracteristici ale notificărilor mobile push

Un nou canal de comunicare cu clientul

Notificările push din aplicație câștigă popularitate, iar comercianții le văd ca pe un canal de comunicare eficient. Nu este surprinzător, pentru că, potrivit Statista - statisticile europene și piața de cercetare, în 2017, utilizatorii au descărcat și instalat pe dispozitivele lor mobile aproximativ 178 milioane de aplicații, iar până în 2020 această cifră va crește la 258 milioane. Împinge trimite mesajele potrivite pe ecranul telefonului mobil, chiar și atunci când aplicația în sine este închisă și ecranul este blocat. Această vizibilitate și vizibilitate puteau fi obținute doar prin mesaje SMS în era timpurie a directorului de marketing, când smartphone-urile nici măcar nu erau în discurs. În timp ce concurența în acest segment nu este mare și utilizatorii de smartphone-uri nu sunt înfundate cu notificări - vă recomandăm să se uite la acest luptator de marketing universal.

Segmentare flexibilă

Cu informații minime despre utilizator, puteți crea mesaje de împingere eficiente. Puteți utiliza toate datele disponibile despre contactele dvs.: Când utilizatorul este activ; care sunt preferințele sale comerciale; ce dispozitiv utilizează (iOS sau Android); data ultimei achiziții și verificarea medie; și multe altele, în funcție de obiectivele dvs.

Automatizare

Toate procesele de marketing pot fi automatizate, iar notificările push din aplicația mobilă nu fac excepție. Vă puteți automatiza felicitările de ziua de naștere, trimițând declanșatoare "coș aruncat" și "vedere aruncată", notificări despre înregistrare / anulare sau trimiterea comenzii și multe altele.

Capacitate multicanal

Multichannel poate fi utilizat nu numai în scenarii automate, ci și în promoții regulate. De exemplu, este mai bine să nu utilizați împingeri mobile pentru trimiterea cupoanelor cadou de reducere. La urma urmei, în cazul în care utilizatorul înoată în jos de pe ecran - codul promoțional va dispărea și nu va mai fi capabil să se uite la ea. Pentru astfel de mesaje este mult mai reușit să utilizați e-mailul sau Viber, astfel încât clientul să aibă posibilitatea de a se familiariza cu informațiile și, dacă este necesar, să se întoarcă la acesta. Mob. Împinge în acest lanț este benefic pentru a crea ca un memento că codul promoțional sau cupon expiră și clientul trebuie să se grăbească cu achiziția.

Nu necesită mult efort pentru a crea o notificare push pentru client: Sunt necesare doar text scurt, imagine și link-ul țintă cu CTA (Call to Action). În timp ce Viber este încă cel mai scump mod de a livra mesaje pe smartphone-ul dvs., împingerea mobilă va face același lucru, dar pentru mult mai puțini bani, fiind în același timp eficientă.









Comanda