Un nou canal de comunicare cu clientul
Notificările push din aplicație câștigă popularitate, iar comercianții le văd ca pe un canal de comunicare eficient. Nu este surprinzător, pentru că, potrivit Statista - statisticile europene și piața de cercetare, în 2017, utilizatorii au descărcat și instalat pe dispozitivele lor mobile aproximativ 178 milioane de aplicații, iar până în 2020 această cifră va crește la 258 milioane. Împinge trimite mesajele potrivite pe ecranul telefonului mobil, chiar și atunci când aplicația în sine este închisă și ecranul este blocat. Această vizibilitate și vizibilitate puteau fi obținute doar prin mesaje SMS în era timpurie a directorului de marketing, când smartphone-urile nici măcar nu erau în discurs. În timp ce concurența în acest segment nu este mare și utilizatorii de smartphone-uri nu sunt înfundate cu notificări - vă recomandăm să se uite la acest luptator de marketing universal.
Segmentare flexibilă
Cu informații minime despre utilizator, puteți crea mesaje de împingere eficiente. Puteți utiliza toate datele disponibile despre contactele dvs.: Când utilizatorul este activ; care sunt preferințele sale comerciale; ce dispozitiv utilizează (iOS sau Android); data ultimei achiziții și verificarea medie; și multe altele, în funcție de obiectivele dvs.