Colectarea de informații
Obiectivul acestei faze este un document care va răspunde la următoarele întrebări:
- Tipul cererii în materie
- Sezonalitatea cererii
- Principalii concurenți
Există trei tipuri principale de cerere:
- Categorie. Cu acest tip de cerere, utilizatorii caută nume de categorii. De exemplu, acest tip de cerere se referă la îmbrăcăminte.
- Comercial. Cu acest tip de cerere, utilizatorii caută nume de modele specifice de produse. Exemplu: Telefoane mobile.
- Mixt. Cererea utilizatorului implică atât nume generale de categorii, cât și nume specifice de produse. Această cerere poate include mobilier.
Sezonalitatea cererii
Este necesar să înțelegeți dacă în subiectul dvs. Există puncte mai mici și mai înalte de sezonalitate. În ce zile / luni / anotimpuri aceste vârfuri și cade. Există elemente în acest subiect, cererea maximă pentru care scade la baza cererii pentru alte bunuri.
Principalii concurenți
Care sunt principalii competitori pe tema ta? Care sunt caracteristicile lor tehnice? Care sunt concurenții: Vârsta, structura, directoarele, filtrele, paginile din indexul motoarelor de căutare și altele. Puteți găsi concurenții dvs., ajutând la emiterea motoarelor de căutare.
Optimizare tehnică
Scopul acestei etape este de a elimina cele mai critice erori tehnice din magazinul dvs. Online.
Optimizarea conținutului
Scopul acestei etape este de a avea pagini utile pe site, optimizate pentru a atrage utilizatorii care provin din motoarele de căutare.
Etichete de titlu și metaetichete optimizate
Există mai multe etichete și metaetichete, a căror prezență și conținut este importantă pentru motoarele de căutare:
Titlu - titlul paginii pentru motoarele de căutare;
Descriere - o scurtă descriere a conținutului paginii pentru motoarele de căutare;
H1 – numele paginii pentru utilizatori;
H2 - blocuri importante de conținut pe pagini pentru utilizatori.
Aceste etichete ar trebui să conțină interogări importante promovate pe fiecare dintre pagini.
Texte optimizate pe pagini
Vorbind despre textele optimizate pe pagini, trebuie avut în vedere că acestea ar trebui să fie, în primul rând, texte utile pentru utilizatori care să ajute la înțelegerea mai bună a unei anumite probleme și chiar la rezolvarea acesteia. În niciun caz acestea nu ar trebui să fie „pânze” din texte extrem de greu de citit.
Textul bun și optimizat are următoarele caracteristici:
Bine proiectat și structurat în blocuri logice;
Blocurile logice au subtitluri corespunzătoare;
Textul rezolvă problema utilizatorului.
Legături
Mulți spun că lucrul cu legăturile de intrare a redus eficiența în acest moment. Puteți fi atât de acord cu această afirmație, cât și să nu fiți de acord în același timp. Eficacitatea link-urilor achiziționate este în prezent foarte scăzută. Dar legăturile bune și naturale funcționează. Și obținerea unor astfel de link-uri nu este atât de dificil pe cât ar părea.
Iată câteva modalități de a le obține:
Lucrați cu recenzii. Motivați clienții să lase recenzii nu numai pe paginile magazinului dvs. online, ci și pe alte site-uri (forumuri, rețele sociale, servicii de recenzii).
Parteneri și dealeri. Dacă au site-uri web, creați o scuză pentru a vă conecta la magazinul dvs. online.
Ocazii de informare. Cercetări, cazuri, povești neobișnuite. Creează motive pentru a scrie despre tine.