20 / 05 / 2022

Cum se utilizează notificările mobile push și ce oferă acestea?

Ce este notificarea push în aplicația mobilă?

Acesta este un mesaj mic care apare pe ecranul dispozitivului dvs. Chiar și atunci când nu utilizați telefonul sau aplicația mobilă. Din acest motiv, împinge atrage mai multă atenție decât alte canale de comunicare. Notificările primite sunt stocate până când le eliminați de pe ecran. Pentru a închide notificările push pe Android, trebuie să-l glisați la stânga sau la dreapta. Pentru a închide notificarea pe versiunile iPhone IOS 11 și mai sus este necesar să glisați la stânga și selectați butonul "Clear" din meniu. Spre deosebire de notificarile web obisnuite, notificarile push mobile sunt trimise numai de aplicatii care sunt deja instalate pe smartphone-ul dvs. Si nu este important daca este sau nu deschis la acel moment. Trimiterea de notificări push web inițiază browserele și numai atunci când acestea rulează pe dispozitiv, chiar și în fundal. La notificările push din browser, destinatarul potențial ar trebui să se aboneze, în timp ce în aplicațiile mobile de pe Android, de exemplu, bufeurile sunt deja activate în mod implicit. Pentru a vă dezabona de la aplicațiile mobile, clientul trebuie să introducă setările smartphone-ului și să oprească notificările în toate aplicațiile în mod individual.

Care este beneficiul pentru utilizatorii de telefonie mobilă?

Prin intermediul notificărilor mobile, utilizatorii obțin informații importante, cum ar fi:

Alertă de vânzare fierbinte
Chips-uri noi promovate doar în aplicație
Amintiți-vă că este timpul să continuați să jucați
Bufeurile sunt potrivite și pentru aplicații de diferite tipuri de afaceri:

Sinoptice;
Gătit;
Bănci mobile;
Programe de călătorie;
Programe foarte specializate, de exemplu, pentru a lucra cu fotografii pe un mobil;
e-commerce;
Jocuri și divertisment.

Apăsați conținutul notificării

Text. De obicei, în partea principală a Pusha câteva linii de text: Starea comenzii, oferta specială, informații despre scrie-off, etc. Când întregul conținut al Pusha poate fi afișat despre 6-9 linii de text. Poate fi o previzualizare prin e-mail, un subiect de conferință sau, de exemplu, un calendar de stoc. Pagina principală cu conținutul Pusha ar trebui să fie deja în aplicație.

Conținut luminos. În versiunile iOS 10 și Android 6, este posibil să afișați conținut media în cadrul de notificare push. Poate fi o imagine, un gif sau un video. Pentru a afișa acest conținut, trebuie să "dezvăluiți" fără să faceți clic. Conținutul vizual atrage atenția, face ca împingerea să fie mai vie și mai frumoasă. Pentru iOS, tot conținutul trebuie preîncărcat în aplicație.

Nasturi. Începând cu iOS 10 și Android 6, puteți adăuga butoane la împingeri. Butoanele vor ajuta utilizatorul să facă o acțiune rapidă: Mergeți la aplicație, aplicați o reducere, partajați cu un prieten sau verificați pe hartă, informații de livrare.

Notificările mobile push sunt un instrument util și merită să luăm în considerare eficiența ridicată. În prezent, aproape toată lumea utilizează un dispozitiv mobil, astfel încât pentru afaceri este deosebit de important să nu vă pierdeți publicul.









Comanda